rijstmelk / amandelmelk voor peuter ivm koemelkallergie

  • mac_karsten@hotmail.com

    Ik ga op vakantie naar Corfu. Nu vroeg ik mij af in hoeverre er koemelkvrije melk te verkrijgen is. Mijn peuter is namelijk allergisch voor koemelkallergie en drinkt nu ivm de calcium rijstmelk en amandelmelk. Weet iemand of je dit ook op Corfu kan krijgen en zo ja, waar dan?

    Groeten, Mèlanie

  • petravanw

    Ik heb even voor je navraag gedaan en dit is het antwoord wat ik kreeg: het is te krijgen bij een paar supermarkten te weten:

    Dimitra , AB en Koskinas ( deze laatste kun je vinden op SanRocco plein in Corfustad). De andere ook in plaatsen als Ipsos, Kontokali.

  • mac_karsten@hotmail.com

    Bedankt. We zaten in Acharavi, zijn net terug, en hebben het niet gevonden daar in de Deillas (?). Gelukkig hadden we het toch maar zelf meegenomen. Er was trouwens wel soyamelk verkrijgbaar, maar daar reageert onze zoon ook allergisch op.

  • petravanw

    Dimitra supermarkt zit ook in Acharavi…… omdat veruit de meeste NL in Gouvia en omgeving zitten heb ik niet doorgevraagd…jammer want ik had voor je kunnen informeren bij kennissen in Roda,dorpje vlabij Acharavi. misschien een volgende keer? laat het maar weten…