Voor de tweede keer Corfu

  • Sandra

    Wij gaan dit jaar weer naar Corfu toe. Ik voor de tweede keer en mijn vriend voor de vierde keer. Je kunt hier wel uit begrijpen dat wij het altijd erg naar ons zin hebben daar.

    Dit jaar gaan we naar Perama, voor twee weken.

    Wij vertrekken in augustus. Heerlijk kan haast niet wachten.

    Iedere dag kijk ik al wat het weer is op Corfu.

    Graag zou ik wat reacties willen hebben van mensen die ook in Perama zijn geweest.

    Ook welkom zijn tips voor dingen die de moeite waard zijn om te bezichtigen.

  • Daan

    Waar ligt Perama? Ik kom zelf al een tijd op Corfu, maar dat ken ik niet. Je moet zeker naar Peroulades gaan, daar heb je mooie kliffen en goede stranden, verder naar nimfes, daar is een waterval, en loutses daar heb je grotten ook leuk. De Pantokrator is ook leuk, dat is de hoogste berg van het eiland, kan je bijna heel het eiland overzien

  • Harry Haffert

    Sandra,

    Wij zijn zelf al vele malen op corfu geweest en het beviel ons zodanig dat we er een woning hebben gekocht. Veel vrienden en bekenden hebben ons plekje reeds bezocht en ik gaf hen altijd een schrijven mee waar de mooiste plekjes van het eiland zijn en waar de lekkerste restaurantjes (geen toeristenrestaurantjes) als jullie interesse hebben hoor ik het wel.

    vr gr Harry

  • Sandra

    Bedankt voor je reactie. Helaas lees ik dit berichtje nu te laat maar toch zou ik heel graag van je die informatie ontvangen, misschien wel voor volgend jaar.

    Ook zou ik graag willen weten hoe jullie het hebben aangepakt om op Corfu een huisje te kopen. Wij zitten daar ook regelmatig over na te denken.

    Het is een schitterend eiland waar we beiden helemaal gek van zijn.

    Ik hoop dat je dit bericht nog leest.