Agios Gordis

  • Leander

    Wie is er ooit in Agios Gordis geweest en kan me er wat over vertellen??

  • Bas

    Agios Gordis heeft veel Amerikanen…mooi strand…maar klein dorp met niet echt een hart…maar mooie baai

  • Sandra

    Drie jaar geleden zijn wij in Agios Grodis geweest. Wij zijn daar 3 weken geweest en hebben het daar heel erg naar ons zin gehad. Mooi strand en een heel klein maar leuk dorpje.

    Het is eigenlijk 1 straat waar wat restaurantjes en barretjes aanzitten. Je kunt er niet pinnen ofzo.

    Het strand is er heel erg mooi. Geen stenen en zo, lekker zandstrand.

    Als je nog meer wilt weten, laat me het dan even weten.

  • Theo

    mijn vrouw en ik zijn vorig jaar april in Agios Gordis geweest. Dit is een echt toeristendorp volgens mij is het er speciaal voor gebouwd met al die appartementengebouwen. Als je van uitgaan houdt dan is er niet zoveel te doen

    er is maar een soort van een discotheek. Er kunnen wel auto's en scooters gehuurd worden en er is vanaf begin mei ook openbaar vervoer. Agios Gordis is een feite maar een straat richting het strand, in deze straat liggen verschillende restaurantjes en minimarkets. Je hebt er ook een mooie wandelroute gedeeltelijk langs het water naar Sinerades een dorpje zo'n vier kilometer verder op. In de

    zomer is het er erg druk. Er is veel over te vertellen niet alleen over Agios Gordis

    maar ook over de rest van Corfu misschien moet je eens kijken op het reisweb.nl

    daar zijn inhet griekenland gedeelte verschillende reisverhalen over Corfu te vinden.

    Theo.

  • Annelies

    Als je op het strand staat met je rug naar het dorpje en dan heel ver doorloopt naar rechts (dus weg van die punt rots) kun je daar heel rustig liggen, ook als het voor de rest heel druk is op het strand. Het is nog helemaal voorbij die roze gebouwen waar veel engelsen logeren.

    Fijne vakantie groetjes annelies.

  • tess

    ik heb nog nooit zoon gave vakantie gehad als op corfu. in agios gordios.

    ik ben nu 2 jaar achter elkaar geweest en ga volgend jaar zeker weer terug

  • Hans en Lisette

    Hallo allemaal !

    Wij willen volgend jaar september (voor het eerst) naar Agios Gordis op vakantie gaan. Wij hebben het appartementencomplex Pelagos op het oog. Kan iemand hier iets over vertellen ? En eventueel andere tips over een goed appartement (met uitzicht op zee) zijn welkom !

    Alvast bedankt !

    Hans & Lisette