net terug

  • DANIEL

    Hallo allemaal, ik ben net terug uit Corfu en het was weer fantastisch!!! Als jullie nog vragen hebben… kom maar op! Ik ben dit jaar weer op veel plaatsen geweest!

  • Sandra

    Welkom terug in Nederland zou ik maar zeggen.

    Zeker wel jammer om weer terug te zijn.

    Wij hebben het nog te goed dit jaar.

    Drie jaar geleden zijn wij ook in juni geweest maar dit jaar gaan we in Augustus.

    Waar ben je allemaal geweest?

    Vragen heb ik eigenlijk niet voor je.

    Hoop dat je hier weer een beetje kunt wennen.

    Groetjes, Sandra

  • DANIEL

    He Sandra, bedankt voor je reactie!Het wennen is inderdaad wel erg moeilijk :) Maar misschien ga ik in september nog terug!!! Ik ben zelf in Roda geweest, dat is helemaal in het noorden, naast Acharavi! En ik ben op alle mooie plekken geweest, zoals Paleokastrita, peroulades, kassiopi, sidari, Cape Drastis (mijn favoriete plek!) en dit jaar ben ik ook naar Aqualand geweest ook zeker een aanrader :)

    Ik wens je in ieder geval veel plezier op Korfoe, en ik ben erg jaloers op je!

    Groeten Daniel

    Ps. waar verblijf je?

  • Sandra

    Wij verblijven twee weken in een appartementje in Perama, dat ligt net iets boven Benitses.

    Heb er ook ongelovelijk veel zin in. Aqualand waren wij drie jaar geleden ook al geweest. Wij vonden dat ook heel erg leuk.

    Bedankt voor je reactie.

    Groetjes, Sandra

  • DANIEL

    Hoi Sandra,

    Aqualand is wel uitgebreid ten opzichte van 3 jaar geleden, toen ben ik namelijk ook voor het laatst geweest! Ik begrijp dat je dus ook al meerdere keren geweest bent… Ik kan niet wachten tot ik weer ga. Maar eerst ga ik over een maand lekker naar Zakynthos! Is ook niet verkeerd geloof ik… alleen ben ik daar nog niet geweest!

    Prettige vakantie :)

    Groeten Daniel