Gauvia

  • Rick

    2 juli gaan we voor het eerst naar corfu en wel naar Gauvia hotel sirena, is er iemand die dit hotel kent en nog dingen weet over de streek rondom Gauvia die je absoluut moet bezoeken. We zxijn beiden heel nieuwsgierig en hebben veel zin in onze vakantie.

  • Annelies

    Jullie hotel kan ik niet. Wel kan ik je een jeepsafari door de bergen aanbevelen. Wij hebben dit geregeld bij onze hostess van olympia (de organisatie waar wij de reis hadden geboekt). Zelf zaten wij in Agios Gordis, misschien is het voor jullie leuk om daar eens naar het strand te gaan. Het is namelijk een heel groot zandstrand. Ook leuk om daar 's avonds aan het strand te eten.

    Fijne vakantie!

    groetjes annelies.

  • Tine

    Ik ben in mei in Gouvia geweest. Niet in jouw hotel maar in het appartementencomplex ‘Spiridula’ geweest. Fantastisch!

    Het is een schitterend eiland, net een Paradijsje. Gouvia zelf heeft wel leuke winkelstraatjes en als je daar doorheensteekt kom je bij een prachtig meer. Ook zit je dichtbij Kerkyra, de hoofdstad, ook een bezoekje waard.

    Ik zelf houd heel veel van bloemen, bomen en groen en die heb je daar heel veel. De mensen zijn heel vriendelijk! Advies: huur een scooter, brommer of auto(tje) want je moet echt dat hele eiland zien!

    En de noga daar…MMMM!!!

    Heel fijne vakantie, ik ben jaloers op je, want: IK WIL WEER!