vrijwilligerswerk

  • max van der lely

    Ik ben op zoek naar een project voor max. 12 maanden op vrijwillige basis. Mijn voorkeur gaat uit naar het werken met dieren. Geen ervaring maar wel veel enthousiasme aanwezig. Graag een reactie of tip !

  • DANIEL

    He Max,

    Ik kan je weinig vertellen over vrijwilligers werk op Korfoe, maar ik denk dat je in de hoofdstad van het eiland, Kerkyra, vast wel iets kan vinden op het gebied van vrijwilligerswerk. Ik weet niet of er iets is met dieren, ik denk wel dat ze een soort vrijwilligersteam hebben met betrekking tot de zwerfhonden en -katten. Of misschien op Zakynthos voor de Caretta schildpad, die is erg beschermd en ik denk vast wel (ik weet het wel bijna zeker) daar ze daar vrijwilligers hard kunnen gebruiken!

    Succes,

    Groeten Daniel

  • Harry Haffert

    Max,

    onze familie bezit een woning op Corfu waar wij veel gebruik van maken. Er staan er vijf en in een van die woningen wonen Roel en Yanke Huizing. Zij doen veel aan vrijwilligers werk op het eiland en zijn lid van o.a. iets wat te maken heeft met de zwefhonden op het eiland. Roel heeft ook email en zijn adres is huizing@otenet.gr

    Als je nog andere vragen heb hoor ik het wel.

    vr gr Harrymax van der lely schreef:

    >

    > Ik ben op zoek naar een project voor max. 12 maanden op

    > vrijwillige basis. Mijn voorkeur gaat uit naar het werken met

    > dieren. Geen ervaring maar wel veel enthousiasme aanwezig.

    > Graag een reactie of tip !

  • Daniel

    Kalimera Harry,

    Mag ik vragen waar jullie vakantiewoning is op Korfoe? Wij hebben zelf namelijk appartementen op Korfoe.. kijk maar op www.korfoe.nl dat is onze website! Ga je dit jaar nog? Of ben je al geweest? Ik ben zelf 2 weken geleden geweest, het was weer super!

    Groeten Daniel