naaktstranden(gay)????????????

  • Peter

    Hallo Corfu gangers,

    Kan iemand mij vertellen of er op Corfu ook naaktstranden zijn of waar er naakt in de zon gelegen kan worden op een strand (evt.Gay).

    Half Juli vertrek ik naar het plaatsje Agios Gordis voor 2 weken en ga er een auto huren en wil zoveel mogelijk van het eiland zien en ik hoop altijd ergens een leuk en stil strandje tegen te komen waar ik s'middags even lekker (naakt) kan gaan liggen.

    Tevens zou ik willen weten of de auto's die je in de buurt van Agios Gordis kunt huren een beetje fatsoenlijk zijn en hoeveel het me ongeveer per dag zal gaan kosten.

    Alvast bedankt voor het geven van een eventuele reactie.

    Peter.

  • mark

    Er zijn verschillende blije stranden op het eiland, echter voor de echte gayfun moet je toch naar Mikonos vliegen, en natuurlijk naar GranCanaria.

    Maar aan de westkant zijn er toch een paar stranden waar je je handdoek neer kunt leggen, dus veel plezier .

    Mark

  • Peter

    Hallo,

    Wat jammer dat we dit bericht nu pas lezen anders hadden we je tips kunnen geven. Wij waren vanaf 2 juli twee weken op Corfu. Wellicht heb je Mirtiotissa beach bij Glyfada gevonden en er heerlijk naakt kunnen zonnen. Wij hebben er in ieder geval van genoten en zijn streeploos bruin geworden.

    Wat een toeval dat je net als wij ook in Agios Gordis was. We hebben er prima een auto kunnen huren en het eiland kunnen verkennen.

    Hopelijk heb je net zo'n fijne vakantie gehad als wij.