scooters 2

  • s

    ik neem aan dat je met een gewoon rijbewijs ook wel een scooter kunt huren, of is dit niet het geval, wie weet het?????

  • ine

    alleen als je een motorrijbewijs hebt kun je officieel een scooter huren,hoe graag ze je ook een scooter willen verhuren zonder bromfiets certificaat of motorrijbewijs. gebeurt er iets dan ben je officieel niet verzekerd. dus waarom niet in nederland voor een paar tientjes een bromfietscertificaat kopen bij het postkantoor wel een pasfoto meenemen dan is het in een paar dagen geregeld.

    veel plezier ine

  • s

    ik heb vandaag mijn reis organisatie gebeld en die zei dat 9 van de 10 keer je wel een scooter meekrijgt als je je rijbewijs laat zien

  • s

    moet je trouwens beide een bromfiets certificaat hebben of maar 1 om een scooter te kunnen huren

  • Q-Bert

    Als je met twee man een scooter huurt, mag er maar een persoon de scooter besturen en zal diegene dus een certificaat moeten hebben.

  • marcel en danielle

    ik kom net van d- reizen waar ik corfu geboekt heeft en je moet of een brom.certificaat of moter rijbewijs hebben