Ipsos

  • Morna

    Wie kan mij iets vertellen over het plaatsje Ipsos? Mijn vriend en ik gaan daar 18 augustus naartoe. Het is onze eerste ervaring met Corfu, dus alle info is welkom! Alvast bedankt

  • Bas

    lange boulevard met veel uitgaans- en eetmogelijkheden. Smal kiezelstrand. In augustus veel Nederlanders en Italianen.

  • Morna

    Is er geen zandstrand daar in de buurt aanwezig?

    Heb je misschien tips of er daar in de buurt mooie baaitjes of stukken strand zijn waar je een beetje buiten het toerisme ligt. Ik heb namelijk geen idee of je daaar struikelt over de toeristen of dat je nog wel een beetje iets van de bevolking meekrijgt. Bedankt in ieder geval voor je vorige antwoord.

  • Corfu Poll

    zandstranden zijn aan de westkant van Corfu. ARILLAS, AG. STEFANOS, AG. GEORGIOS, GLYFADA en mog meer. Als je een kilometer of 5 naar het noorden rijdt roichting Kassiopi heb je onderweg genoeg kleine baaitjes waar je het toerisme een eebtje kan ontlopen. Veel plezier

  • Morna

    Bedankt voor de info. Dan gaan we zeker die kanten op!!

  • Marijke

    Ik ben net vanmiddag weer geland in Amsterdam van een heerlijke reis in Griekenland, Corfu. Wij zaten in Ipsos, in appartement Dimitra. Wat wil je weten van Ipsos? Uitgaan o.i.d.?

  • Colin van der Zaal

    Hallo!

    ik ga in juli naar corfu en zag je berichtje op het forum. Kun je mij wat meer vertellen over ipsos ik heb bij beachmasters geboekt en ga naar app complex theo en theo annex. weet jij hier iets over? Hoe is het uitgaan? en wat voor muziek wordt er gedraait? Wat voor mensen lopen er rond. En weet je wat een scooter huren kost? en hem je een rijbewijs nodig?

    Ik hoop dat je me wat meer kan vertellen.

    groeten en alvast bedankt een nieuwschierige vakantie ganger!

    colin

    Marijke schreef:

    >

    > Ik ben net vanmiddag weer geland in Amsterdam van een

    > heerlijke reis in Griekenland, Corfu. Wij zaten in Ipsos, in

    > appartement Dimitra. Wat wil je weten van Ipsos? Uitgaan

    > o.i.d.?