Aghios Gordis

  • R. Toeter

    In Augustus gaan wij 15 dagen naar Aghios Gordis op Corfu. Ik ben op zoek naar ervaringen: wat moet je beslist zien/gaan doen? Waar voordelig een scooter huren?Kortom: wij zijn op zoek naar vakantie-ervaringen…

  • mark

    Hopelijk gaan jullie niet naar het app.complex Mazis, de eigenaar is een verschrikkelijke uitbuiter van je zwaar verdiende centen, en vraagt maar raak,

    en is een onvriendelijke Gastheer.

    prettige vakantie

  • Ronald en Hendriette

    Goed zo knap gedaan ik heb het gevonden jullie hebben het goed gedaan zo.Het is wel eerlijk het is ook zo die man is erg onvriedelijk.

    Wij zijn a.s maandag terug gekomen het was wel rustig zonder jullie en het luchtbed was nog heel.

    Weten jullie wel wie wij zijn wij zaten in app.Lido Sofia waar jullie kwamen te zwemmen hoe gaat het met jullie verder?

    wij komen uit Heerenveen dan weet Gerda dat wel.

    De groetjes daar we horen nog wel.

    Ronald en Hendriette.

  • Jacques en Richard

    Hoi Ronald en Hendriette.

    Eindelijk weer eens gekeken naar de Corfu pagina en zag tot mijn verbazing dat jullie een reactie hadden toegevoegd.

    Hartstikke leuk natuurlijk en ja we weten absoluut wie jullie zijn.

    Nu, het is al 9 september, is het alsof het al lang geleden is dat we zo heerlijk op het luchtbed drijvend, van de zon konden genieten.

    Vooral nu het hier op het ogenblik gewoon ronduit weer @!#$ weer is.

    En inderdaad we hopen dat er niemand meer naar App. Mazis gaat !!!!!!!!!!!

    Groeten Jacques,Richard,Jan en natuurlijk Gerda.

  • tess

    oo jullie zaten in appartenmenten complex LIDO SOFIA!!!!

    dan kunnen jullie Gabriel vast wel!!!!!!

    ik ga volgend jaar ook naar lido sofia. misschien ga ik er wel werken samen met gabriel. die er al werkt natuurlijk.

    ik heb nu 2 jaar achter elkaar bij Sunflower gezeten ook heeel leuk.

    tessa

  • ronald en hendriette

    Hallo luitjes hoe gaat het daar In Zeeland?

    Hier gaat alles prima in Heerenveen.

    En hoe gaat het met Gerda en Jan?

    En al een volgende zomervakantie geboekt vast niet naar Mazis.(Aghios Gordis)

    Wij hebben nog niet geboekt wij gaan wel maar, waar naartoe dat is nog niet bekend.

    Nou de groetjes daar en we horen nog wel weer van elkaar.

    Een fijn weekend.

    de groetjes van Ronald en Hendriette.

  • ronald en hendriette

    Hallo Tess.

    Dus jij gaat naar Lido Sofia op vakantie en te werken misschien.

    Het is daar heel mooi en goed verzorgd en erg gezellig natuurlijk.Daar gaat het om toch.

    Nou wij kunnen hem wel een een aardige jongen.

    Kun jij hem dan goed .

    Nou we horen nog wel van elkaar van hoe of wat lijkt mij leuk.

    Ben jij er de afgelopen zomervakantoe er ook geweest dan?

    nou de groetjes en succes Ronald en Hendriette.

  • ronald en hendriette

    Hallo daar in Zeeland.

    Hoe gaat het daar hier gaat het prima in Heerenveen.

    Ik dacht laat eens wat van ons horen.

    Hoe gaat het met Jan en Gerda en met jullie natuurlijk .

    En hebben jullie al voor aankomende zomervaksntie geboekt vast niet naar Mazis.

    Wij nog niet wij weten nog niet waar naartoe maar dat horen jullie dan nog wel nou de groetjes daar wij hopen dat wij snel weer wat van jullie horen.

    Een fijn weekend nog en tot weer hoors de groetjes aan iedereen van ons doei.

    Ronald en Hendriette.

  • Alex

    Agios Gordis? Lido Sofia? Gabriel? Wat klinkt dit allemaal bekend zeg, we zijn deze zomer voor de 2e keer naar Corfu geweest, het eerste jaar zaten we in Merianos (Onder Lido Sofia) En daar hebben we best goed contact gekregen met Sofia en Mike, en natuurlijk Gabriel omdat die twee maar moeilijk engels verstaan, maar toch te vriendelijk zijn om het maar gewoon te laten zitten, Gabriel als tolk is daarbij natuurlijk fantastisch. Dit jaar zijn we dus voor de 2e keer geweest en je wordt dus ook gewoon herkend door die mensen, het was best wel even een emotioneel geheel, ook al was het niks meer als een weerzien tussen toeristen en een bareigenaar, toch? Dit jaar hebben wij alleen helaas wel de grote fout gemaakt om in Gouvia op vakantie te gaan, Agios Gordis is daarbij echt een paradijs. Maar gelukkig is het eiland niet groot en in een half uur ben je met de auto al in Agios Gordis. De drie weken waren helaas weer snel om, en om Mike met tranen in de ogen te zien als je zegt dat dit de laatste avond is geweest op Corfu, en dat je ook nooit meer terugkomt was toch wel weer even slikken… Als toevallig iemand ergens het postadres van Lido Sofia heeft liggen, wil ik dit HEEEL GRAAG hebben, we hebben namelijk nog een paar foto's van ons met z'n 4en voor hun…