benitses

  • ine

    Wie kent het plaatsje Benitses en misschien app.Lito

    Wie kan mij vertellen of je hier een leuke vakantie, terrasjes en gezelligheid hebt.

    ik ben van plan om begin september misschien naar Benitses te gaan last minutes

    Ine

  • Marco H.

    Door Benitses ben ik enkele jaren geleden met de scooter doorheen gereden.Het ligt langs een doorgaande weg richting corfu stad. De doorgaande weg stoort niet, want Benitses gaf mij een zeer gezellige indruk.Veel plezier. En groeten van een CORFU FAN.

  • Sandra

    Ik ben net een week terug van corfu. Wij zaten in het plaatsje Perama zo'n 4 km bij Benitses vandaan. Bijna iedere avond gingen wij wel met de scooter naar Benitses toe om wat te gaan eten en drinken. Er zijn genoeg gelegenheden daarvoor.

    Er zit geloof ik ook een disco maar daar zijn wij niet geweest. Het strand is minder omdat er allemaal stenen liggen. Voor een mooi strand kun je beter naar het andere kant van het eiland gaan. Agio Gordis is heel mooi en Pelekas ook.

    Als je nog meer vragen hebt hoor ik het graag, anders een hele fijne vakantie toegewenst.

  • Bianca

    Hoi,

    Ik ga 24 september naar Benitses op Corfu, zoals ik van mensen heb gehoord die er zijn geweest, moet het er erg mooi zijn, er is alleen niet echt heel veel te beleven, alleen vroeg in de ochtend want dan verkopen de vissers hun vangst van de nacht daar in de haven. Veel plezier op Corfu!

    Bianca