woning huren voor langere tijd

  • maris

    Hoi,

    Mijn naam is mariska en ik wil graag samen met mijn vriend minimaal een jaar op Corfu wonen.

    Onze voorkeur gaat uit naar een huisje met tuin, een beetje afgelegen.

    Onze planning is om september 2002 die kant op te gaan en in ieder geval 1 jaar te blijven.

    Is er iemand die ons meer informatie kan geven omtrent huur-, gas-, electraprijzen,contracten, ervaringen enz.

    Groetjes Mariska.

  • Korfoe Sunshine Holidays

    Mariska,

    Je kunt bij ons een appartement huren voor de winter en/of de zomer. Je kunt alvast kijken op www.korfoe.nl. Voor meer informatie kun je ons mailen.

  • test

    beetje omslachtig uitgelegd omdat er anders een of het plaatje zelf op het prikbord geplaatst wordt..en ik weet ook niet hoe handig je met de computer bent :)

    ik hoop dat het zo duidelijk is.. ander mail je maar

    De (bewegende)plaatjes die je wilt plaatsen moeten in ieder geval ergens op het internet staan en dus niet op je eigen harde schijf.

    hier een praktijkvoorbeeld:

    Ik zoek met Google naar: animated gifs. Je krijgt dan heel veel verwijzingen naar sites met bewegende plaatjes, animated gifs dus .

    Zie je een leuk bewegend plaatje die je bijv op het prikbord wilt plaatsen dan moet je als 1e het (internet)adres weten van dat plaatje.

    Ik neem aan dat je met Windows werkt ( Ikzelf werk met Apple ) en dan het gaat het als ik mij goed herinner zo:

    Ga met je muispijltje op het plaatje staan.

    Klik op je RECHTER muisknop, dan krijg je een ‘pop-up’ schermpje met wat opties.

    Als het goed is staat daar dan ook bij : ‘open afbeelding in nieuw venster’ of ‘open picture in new window’.

    Om het exra moeilijk te maken kan je ook kiezen voor :

    Copy link to clipboard om het later met de toetscombinatie Ctrl - V te ‘pasten’

    Het plaatje wordt dan in een nieuw scherm geladen en je ziet dan in de

    'adresbalk' het adres staan, bijvooorbeeld :

    http://home.planet.nl/~roode270/banana.gif

    Dat hele complete adres moet je kopieren ( of overtikken )

  • test

    beetje omslachtig uitgelegd omdat er anders een of het plaatje zelf op het prikbord geplaatst wordt..en ik weet ook niet hoe handig je met de computer bent :)

    ik hoop dat het zo duidelijk is.. ander mail je maar

    De (bewegende)plaatjes die je wilt plaatsen moeten in ieder geval ergens op het internet staan en dus niet op je eigen harde schijf.

    hier een praktijkvoorbeeld:

    Ik zoek met Google naar: animated gifs. Je krijgt dan heel veel verwijzingen naar sites met bewegende plaatjes, animated gifs dus .

    Zie je een leuk bewegend plaatje die je bijv op het prikbord wilt plaatsen dan moet je als 1e het (internet)adres weten van dat plaatje.

    Ik neem aan dat je met Windows werkt ( Ikzelf werk met Apple ) en dan het gaat het als ik mij goed herinner zo:

    Ga met je muispijltje op het plaatje staan.

    Klik op je RECHTER muisknop, dan krijg je een ‘pop-up’ schermpje met wat opties.

    Als het goed is staat daar dan ook bij : ‘open afbeelding in nieuw venster’ of ‘open picture in new window’.

    Om het exra moeilijk te maken kan je ook kiezen voor :

    Copy link to clipboard om het later met de toetscombinatie Ctrl - V te ‘pasten’

    Het plaatje wordt dan in een nieuw scherm geladen en je ziet dan in de

    'adresbalk' het adres staan, bijvooorbeeld :

    http://home.planet.nl/~roode270/banana.gif

    Dat hele complete adres moet je kopieren ( of overtikken )

    Nu wil ik dat plaatje op het prikbord zetten.

    Ik tik wat tekst en als afsluiting wil ik het plaatje neerzetten.

    Je moet een code meegeven zodat het prikbord weet dat het een plaatje is

    Als ik nu die hele code ineens tik dan weet je nog niks want dan zie je alleen het plaatje of een

    je tikt eerst:

    <

    dan er DIREKT achter ( zonder spatie ) :

    img src="

    dan het adres van het plaatje er direkt achter en je eindigt met: ">

    dus : een < voor img src en een > achter gif"

    img src=“http://home.planet.nl/~roode270/banana.gif”

    deze regel hierboven met een < aan het begin en een > aan het eind, ziet er dan zo uit :