wie er een weet goed hotel?

  • daino

    Wie weet er een goed hotel in Gouvia of in de omgeving? Bij voorkeur met airco.

    Kent iemand het hotel Debona (of zo iets). Is dit goed?

    bvd groetjes

  • Cindy

    Hallo!!

    Ik ben net twee weken geleden uit Corfu terug. Wij hadden eigenlijk hotel Debono in Gouvia geboekt, maar daar bleek een overboeking te zijn. Toen hebben wij als alternatief hotel Magna Greacia in Dassia gekregen. Het bestaat uit twee gebouwen en het hoofgebouw heeft ook airco. Een heel mooi hotel, zeker aan te raden! Maar op internet kan je wel iets vinden over dat hotel. Een dag heben wij twee scooters gehuurd en zijn toen naar Hotel Debono toe gegaan. Ook een mooi hotel hoor. Gouvia en Dassia zijn allebei hele leuke plaatsjes.

    Groetjes, Cindy

  • daino

    Cindy

    Vond jij het plaatsje ook leuker als Gouvia? Wat heb je nog allemaal meer gedaan? Ook met de boor naar Paraga geweest?

    bvd groetjes

  • Cindy

    Hallo!

    Wij vonden Dassia inderdaad leuker dan Gouvia. Maar als je echt goed wilt stappen, dat kun je beter in Gouvia doen. Wij hebben de eilandtour gedaan. Dat was echt heel mooi. Het paleis van Sis hebben we bezichtigd en verschillende plaatsjees. Wij hebben ook een avondexcursie naar Corfu-stad gemaakt. Dat was echt een hele mooie stad. En een dag hebben we twee scooters gehuurd. Dat vond ik het leukste. Ik vond een dag wel wat kort, maar we hebben toch veel gezien die dag. Wij waren maar acht dagen geweest, dat was wel jammer. Ik zou zo weer terug gaan.

    Groetjes!

  • daino

    Hoi

    Maar wat is er leuker aan Dassia dan Gouvia? Ik ga met mijn vriend dus wij gaan niet echt stappen. Ik vind het leuk om s'avonds wat te gaan eten en te drinken en wat te wandelen.

    Wij willen naar Parga met de boot gaan. Lijkt me ook een leuke excursie.

    groetjes en bedankt

  • Cindy

    Daar ben ik ook weer! Als je echt van uitgaan houdt, kun je beter naar Gouvia gaan, omdat het zstukker drukker is. In Dassia zijn geen discotheken, maar genoeg leuke barretjes. Als je gewoon iets wil gaan eten en daarna lekker op een terrasje gaan zitten, dan zit je in Dassia wel goed. Met de boot naar Parga lijkt me ook wel een leuke excursie, maar wij zijn maar acht dagen geweest. Dan ga je ook niet elke dag een excursie plannen. Maar in Dassia is genoeg te doen hoor!

    Groetjes, Cindy

  • daino

    Bedankt voor je tips!

    groetjes