pinnen

  • lucinda42

    Hallo Allemaal

    Naar een jaar niet naar Corfu te zijn geweest gaan we gelukkig weer 2 augustus is het zo ver heerlijk…

    Nu hoor ik van verschillende mensen dat geld pinnen bij een bank automaat nog al moeilijk is wie is er terug en heeft ervaring? B)

  • Ika

    Wij hebben geen problemen gehad. Het enige waar je voor uit moet kijken dat de meeste pinautomaten eerst je het geld geven en dan pas de pas teruggeven. Vergeet dus niet je pinpas eruit te nemen ;)

  • lucinda42

    mag ik vragen waar neer je bent geweest? en of het misschien alleen zo is in corfu stad?

  • Ika

    Ik ben in juni geweest en ook in Corfu-stad hebben we geen problemen gehad. We komen al 6 jaar op Corfu en hebben nog nooit pinproblemen gehad.

  • lucinda42

    hai

    ik heb het daar ook nog nooit mee gemaakt maar nu hoor ik dit van mensen die afgelopen weken zijn geweest ,zelf t idee dat het met de crisis te maken heeft maar t zal allemaal wel mee vallen dan !bedankt nog 2 weken dan ook heerlijk naar t eiland

  • Ika

    Wij zijn er over twee weken ook weer te vinden.

    Veel plezier!

  • lucinda42

    heerlijk waar ga jij heen? wij Kommenobay dit jaar voor het eerst zonder kinderen dus eindelijk alle tijd om alles op ons eigen gemak te doen heerlijk !

  • Ika

    Wij gaan zoals altijd naar Gouvia. Heerlijk twee weken genieten :)