ippocrates

  • henny

    beste prikkers

    Met veel belangstelling heb ik de prikkers over Corfu zitten lezen,gezellig het is net of ik er bij ben.We zijn al eerder op Corfu geweest en we overwegen om volgend jaar weer te gaan,met name ,naar ippocrates .Nu had ik de volgende vraag ,zijn er ook appartementen of studio,s op de beg grond, dit omdat mijn dochter wel eens gebruik moet maken van de rolstoel ivm epileptische aanvallen .Het gebeurd niet zo veel dat ze de stoel nodig heeft ,maar we durven het niet aan om zonder stoel te gaan en weet iemand ook of ik dat van tevoren moet reserveren .Als er iemand ervaring mee heeft hoor ik dat graag.Met de vliegmaatschappij schijnt het geen probleem te zijn maar dat moet ik nog na vragen ,maar alle tips zijn welkom ,het heeft geen haast ,het is voor volgend jaar .Alvast bedankt voor het meedenken.

    gr Henny en dochter

  • Saar_1982

    Hallo!

    Ippocrates heeft inderdaad een aantal appartementen op de begane grond van verschillende grotes. Als ik mij niet vergis hebben ze ook een rolstoelhelling bij de ingang die een paar treden hoger ligt. Maar waarom neemt u geen contact met Maria en Fannis op? Zij zijn zeer gastvrij en staan hun (aanstaande) gasten graag te woord.

    Vriendelijke groeten, Saar