het weer eind september

  • opvakantie

    hoi allemaal,

    Wij willen van eind september tot begin oktober naar Corfu op vakantie gaan en vroegen ons af hoe het weer dan is, of er dan al veel regen valt.

    En zijn de restaurants en winkeltjes dan nog open in het Plaatsje Agios Gordis?

    groetjes irene

  • joke p

    Hallo Irene,

    Wij gaan ieder jaar naar Griekenland eind september en wij vinden dat de heerlijkste tijd. Wel moet je rekening houden dat het tussen 19.00 en 19.30 uur donker is, vroeger dan bij ons in Nederland.

    De temperatuur is prima om van alles te ondernemen en het zeewater is heerlijk warm.

    Voor de tweede keer gaan we dit jaar naar Corfu en de ervaringen van de eerste keer was dat we wel af en toe een bui regen hadden,maar dat is weg te cijferen hoor, want als daarna de zon weer doorbreekt dan is alles binnen een kwartiertje weer droog.

    Je moet denk ik ook wel een beetje geluk hebben, Corfu is een groen eiland dus dat betekent………..

    Verder verblijven wij weer in Gouvia en daar zijn alle winkeltjes en restaurantjes gewoon nog open, maar je merkt wel dat het tegen het einde van het seizoen gaat lopen.

    Veel plezier op het mooie Corfu, want het is een schitterend eiland.

    Groetjes van Joke.

  • opvakantie

    wij gaan ook al 16 jaar naar griekenland maar meestal begin september, nu komt het dit jaar zo uit dat we eind september pas weg kunnen.

    we zijn ook al een paar keer naar Corfu geweest en Agios Gordis vind ik wel een heel leuk plaatsje om weer eens naar terug te gaan.

    maar omdat het een wat kleinere plaats is vroeg ik me af of de winkels en restaurants nog wel open zijn eind september, begin oktober. want als alles dan al zo'n beetje dicht is of gaat, ga ik liever ergens anders heen en ga ik volgend jaar weer eens naar Corfu.

  • moniquebakker

    hoi

    ik weet niet hoe het weer is eind sept .

    wij zijn net terug uit agios gordis de winkels en restantjes gaan s avonds wel eerder dicht de eerste week dat we er waren waren ze nog laat open maar de 2 week niet hoor ws er toch al een hoop dicht het is erg rustig met de touristen daar en wij zijn zaterdag 3 sept terug gekomen.

  • opvakantie

    ja dat dacht ik al, dan word het volgend jaar weer eens Agios Gordis.

    heb nu Kreta Koutouloufari geboekt daar zijn we al eens eerder geweest eind september. dan is het wat rustiger maar de meeste restaurants zijn nog open.

    bedankt in ieder geval voor de reacties.