Vakantie met baby 1 jaar

  • lindagr4

    Hallo allemaal,

    ik wil in 2012 op vakantie naar corfu met een baby van 1 jaar maar weet echt nietwaar ik nou het beste heen kan gaan. wensen zijn:

    - appartement met kinderbadje en airco het liefst niet te groot opgezet complex maar toch wel een beetje kleinschalig.

    - dichtbij restaurantjes ed en geen engels gericht dorp. (wij zijn naar zakynthos/agios sostis geweest is er iets gelijks op corfu? dit beviel prima).

    - loopafstand van stand bij voorkeur zandstrand.

    - de weg moet goed begaanbaar zijn met buggy, dus een klein heuveltje kan wel maar niet alleen maar.

    ik hoop dat jullie tips hebben en anders mogelijk een ander eiland die aan deze wensen voldoet.

    alvast bedankt

    linda…

  • Ika

    Ik zou in elk geval kijken naar appartementen aan de westkust, want daar zijn zandstranden. Hoe meer zuidelijker je gaat hoe vlakker het landschap wordt.

  • LoveCorfu

    Dan kan ik je Paleokastritsa, Aghios Gordis aanraden (alleen bij deze laatste ligt het er aan of je bovenin of onderin het dorp zit. Bovenin is het veel te stijl om naar beneden te lopen. Inderdaad de oostkust heeft veel kiezelstranden.