Voetbalshirts

  • andekero

    Onze zoon vraagt zich af of ze op Corfu ook voetbalshirts verkopen?

    Gewoon van die goedkope nep shirts, want of sommige eiland verkopen ze ze op elke hoek en op onze vorige vakantie in Kefalonia waren ze nauwelijks aan te komen.

    Groetjes Angela

  • Nancy

    Hallo Angela, ik heb ze zien hangen in de doorgaande weg (winkelstraat) in Dasia, in de goedkopere kledingboetiekjes. Veel shirts van Griekse clubs, maar ook buitenlandse clubs, Maar of die winkeltjes nog open gaan deze zomer is de vraag,afgelopen zomer zeiden ze al dat ze het volgend seizen misschien niet meer open gingen ( bijna geen verkoop meer). Probeer het eens in Corfustad, daar zijn ook veel van die winkeltjes. Succes!

  • petravanw

    Nancy, het is moeilijk originele shirts van AOKerkyra (dè voetbalclub van Corfu) te kopen, eigenlijk alleen bij de club zelf, maar in de zomerstop gaat dat niet. Ik heb er een voor mijn grote zoon gevonden in een winkeltje in Corfustad. Wellicht moet je daar gewoon vragen, ook al hangen ze niet aan een rek, misschien hebben ze er wel op voorraad.

  • petravanw

    Haha,niet goed gelezen dus…..je wilt geen origineel shirt maar nepshirts, die zijn er overal wel te krijgen, in alle toeristendorpjes en zeker in Corfustad.

  • Takis

    Hallo ik heb een goede kennis die voetbalt

    in erste kerkira ik kan vragen naar shirts

    ps wat wil je

    gtsm takis

  • petravanw

    Taki, ik had het (ook) verkeerd begrepen, het gaat juist om nepshirts…

  • petravanw

    ik heb ze gezien hoor, in de touristenwinkeltjes in Gouvia! ;)

  • andekero

    petravanw Schreef:

    ——————————————————-

    > ik heb ze gezien hoor, in de touristenwinkeltjes

    > in Gouvia! ;)

    Oké, bedankt voor je berichtje dan zal ik er hier een blij gaan maken die vind het uitzoeken van voetbal shirtjes het leukste van de vakantie ;)