Excursieprogramma touroperators

  • Sharone

    Hallo,

    Heeft iemand een excursieprogramma van Corfu met prijzen, van een touroperator?

    En zijn er ook leuke excursies vanuit Gouvia te doen?

    Alvast bedankt!

  • petravanw

    Sharone , er is zoveel te zien en te doen op Corfu, en deze excursies worden vast ook vanuit Gouvia georganiseerd. Loop gewoon een reisbureautje binnen en boek wat je leuk lijkt, ofwel huur een auto en ontdek het eiland in je eigen tempo….. En vergeet vooral Corfustad niet!

    Fijne vakantie op Corfu!

    Petra

    FB: Official Roda, online village website

  • Ika

    Hoi Sharone,

    De meeste Nederlandse touroperators bieden diverse excursies aan en dat kan zeker via Gouvia.

    In de onderstaande link vind je de excursies die Sunweb dit jaar aanbiedt met prijs.

    Excursies Corfu Sunweb

    Dit zijn de reguliere excursies die bij bijna alle Nederlandse touroperators worden aangeboden. Ik weet niet bij welke touroperator je hebt geboekt. Sunweb, Jiba, Sudtours en Eliza was here werken op Corfu samen. Bij aankomst krijg je een welkomstpakketje in de transferbus aangeboden met info over deze excursies. Je kunt ze dan ook bij hen boeken (bijv. bij de informatiebijeenkomst).

    Een tip voor Gouvia… je kunt het eiland heerlijk zelf bekijken per scooter. Wij hebben uitstekende ervaringen met Alex rent a bike tegenover appartementen Filippas.

    Veel plezier op Corfu!

    Groetjes,

    Jiska

  • vlepo

    Je kan contact opnemen met Helga, een Nederlandse in Dassia met leuke excursies (onderaan de pagina staat haar tel. en mail)

  • joke p

    Sjarone, ik sluit mij helemaal aan bij Jiska, ga lekker het prachtige eiland verkennen per scooter.

    Je kunt over het hele eiland veilig scooteren( je kunt bij Alex prima terecht voor een goede scooter en niet duur), en je komt tot in de kleinste baaitjes en dorpjes waar je met de auto of met exursies niet komt.

    En juist die pure Griekse plekjes zijn het mooie van Corfu.

    Koop een boekje bij de ANWB over het eiland en je kunt zo zelf je plannen trekken.

    Vanuit Gouvia kun je het hele eiland over vanwege zijn centrale ligging.

    Ga lekker genieten van het schitterende eiland, want het is de moeite waard.

    Groetjes van Joke.

  • Sharone

    Hallo,

    Bedankt voor alle reacties!

    We gaan ons zeker vermaken daar.

  • Sharone

    Nog even een reactie, zijn er in Gouvia veel excursiebureautjes waar je ook zo kan boeken?

  • Ika

    Bij captain Spiros (schuintegenover taverna Filippas) kun je diverse activiteiten regelen. Iliada heeft een kantoor in Gouvia (naast het Hot Dog cafe en schuin tegenover 9 Muses), maar dat was afgelopen week nog niet open. Ik weet niet of ze nog open zullen gaan. In de haven van Corfu-stad kun je ook allerlei bootexcursies regelen (vaak nog goedkoper!).

  • Sharone

    Oke bedankt voor de tips!

    Wij gaan 9 juli dus verwacht dat de meeste dingen dan wel open zullen zijn…