Auto huren in Gouvia

  • Nancy

    Heel veel (rij)plezier op het mooie Corfu!!

  • Monique2

    We ontvingen een mooie degelijke auto. Jammer was wel dat deze na 3 dagen, voor onderhoud-dus volgens planning/niet vanwege gebreken- naar de garage moest.

    Kregen daarna wel een goede vervanger.

    Aardige man die de auto naar het hotel bracht.

    Autorijden in Corfu vraagt inderdaad wel enige aanpassing ………… laat je niet opjagen door hen die haast hebben ;-))

  • petravanw

    Fijn dat je een goede ervaring hebt gehad en dat het omruilen van de auto ook soepel is verlopen! Voor wat betreft Loft car rental in Roda wil ik nog even opmerken dat mocht je nog eens terugkeren op Corfu, dan kun je nu zeker een snelle reactie op je vragen verwachten; er werkt nu een medewerker uit Nederland die probeert de “dutch business-style” te introduceren (o.a. snel reageren haha) . Zij hebben sinds kort ook een Facebook pagina: http://www.facebook.com/LoftCarRental. En ja autorijden op Corfu…..ik ga het binnenkort een keer proberen, moet er toch een keer aan geloven ;)

  • queens ny

    Wij gaan in augustus voor het eerst naar Corfu en hebben er ook veel zin aan. Al veel tips gelezen op dit forum. Ik heb ondertussen ook al gekeken op de site van topcars, maar daar staan geen prijzen. Kan iemand de prijs geven voor een week autohuur incl verzekering van een kleine auto bij topcars.

    Vraag 2 heeft iemand ervaring met scooterhuur hoe gaat dat en hoe is het om op corfu scooter te rijden.

  • Karel

    Stuur gewoon een mailtje naar Topcars en vraag om een offerte.

    Simpeler kan het niet.

    We betaalden in het voorseizoen 130 euro voor een auto uit catagorie A, de kleinste auto's, 7 dagen.

    Ophalen en afleveren op de luchthaven.

    Hoe de prijzen in het hoogseizoen liggen durf ik niet te zeggen.

  • petravanw

    waar ga je precies naar toe queens ny?

  • petravanw

    queensny heb je intussen al een goed aanbod voor een A-categorie auto in het hoogseizoen gekregen?? just curious…