transport van vliegveld naar kassiopi

  • robbert S

    Hallo, wat is de beste en goedkoopste manier van transport van het vliegveld naar Kassiopi. Op een zondag. Ben met twee jongens op vakantie. Kun je makkelijk auto's huren bij vliegveld of is een taxi naar kassiopi beter tedoen? Konniet ontdekken dat er op zondag bussen die kant op rijden.

    Alvast bedankt! Robbert

    Zijn er trouwens meer nl'ers in augustus in Kassiopi?

  • Karel

    Voor autohuur kijk even bij “auto huren in Gouvia” .

    Als je een taxi meent spreek dan van tevoren een prijs af!!!

    Volgens mij gaan er gewoon bussen op zondag, alleen iets minder vaak dan door de week.

    Je moet een “groene bus” nemen; die vertrekken in de stad. (Tot daar een taxi en dan informeren naar de bussen?)

    Succes

  • robbert S

    dankjewel

  • petravanw

    een taxi zal je ongeveer 53-55 euro kosten naar het noorden( enkeltje) , voor max 4 personen plus bagage.

    je zou ook een auto kunnen huren voor 1 dag maar vaak betaal je wel extra voor het afleveren op t vliegveld en/of ophalen in dit geval in kassiopi…

    ik weet niet wat wijsheid is , een auto huren in het noorden en er op gokken dat ze toevallig iemand nodig hebben om een auto mee te nemen(achtergelaten door een andere klant) vanaf het vliegveld terug naar het noorden, zodat ze je zo minder (brengtoeslag) berekenen? het is de moeite waard om het te vragen… want de dag ervoor (zaterdag) is een drukke wisseldag…

    waarvandaan vlieg jij op zondag robbert??

    groet

    petraw

  • Karel

    Laat me raden? Met Ryanair vanaf Charleroi?

  • petravanw

    is dat cynisch bedoeld??

    ik wilde dat ik wat zuidelijker woonde, lekker goedko(o)p(er) vanuit Belgie vliegen en niet alleen met Ryanair volgens mij…

    Jetair Fly vanaf Brussel Nat. , en Aegean (BudgetAir.nl) vanaf Zaventem…… Tui Air (via Skytours)…

  • Karel

    Nee hoor Petra, maar ik zie dagelijks zeker 4 vluchten van Ryanair overkomen en hoor van verschillende mensen dat ze redelijk goedkoop naar Charleroi kunnen vliegen, b.v. 185 euro voor een retour vorige maand.

    Enige nadeel is dat Charleroi wat ver weg ligt voor de meeste Nederlanders.

  • petravanw

    ja klopt karel en helaas weten heel veel nederlanders dit niet, zelfs kennissen van mij die in brabant wonen, zijn kortgeleden voor bijna 600 euro vanaf schiphol naar corfu gevlogen… het lijkt nergens meer op die prijsverschillen… :( Helaas is Belgie voor mij niet handig vanaf de Veluwe, maar voor al diegenen die langer dan anderhalf uur naar schiphol moeten rijden vanuit het zuiden, is dit een heel goed alternatief…

  • robbert S

    Hoi Petra,

    Ik vlieg vanuit Rygge, een vliegveld vlakbij Oslo, noorwegen met ryanair

    robbert