Vodafone! ik zelf heb al een jaar lang gratis internet van vodafone, doet het altijd, nooit problemen gehad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je met internet prepaid wilt, zou ik voor vodafone als provider gaan. omdat je daar bb internet blox kunt.
en als telefoon voor de curve, want die is er alleen in prepaid.
je kunt andere bb's simlockvrij kopen, maar dan betaal je veel meer, en deze valt ook best mee te leven lijkt me!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zit momenteel bij tmobile en zou daar in ieder geval maar niet gaan. Het is wel de enige met onbeperkt internet, maar de verbinding is echt heel slecht! (internet valt uit, vooral als ik binnen ben, en vaak kan ik niet eens bellen, terwijl ik in Zuid-Holland stedelijk gebied woon?) Ik ga nu over op hi, dat is op het kpn netwerk en beter heb je niet. Vodafone is volgens mij ook heel goed, maar wel iets duurder dacht ik... Als je thuis altijd op wifi zit ga je trouwens niet over de internetlimiet heen, ik heb sinds december pas 250mb via de provider gebruikt!