Auto huren in Gouvia

  • Monique2

    Hoi,

    Eind augustus gaan we naar Gouvia.

    We willen graag een goede auto huren, onder goede voorwaarden (dus risico afkopen).

    Nu kunnen we wel via de reisorganisatie bij een groot verhuur-bedrijf boeken, maar we willen liever gewoon via een lokale griek huren.

    Heeft er iemand tips (zitten bij Louis Corcyra).

    Groetjes,

  • Karel

    Er zitten talloze verhuurbedrijfjes in Gouvia/Dassia.

    Via de touroperator/hostess ben je meestal veel duurder uit.

    Ik zou zeggen; loop enkele bedrijfjes langs en kijk waar je het beste uitkomt.

  • petravanw

    Aanrader:

    http://www.corfupro.com/epaggelmatikos-odigos-kerkyras/taksidia-tourismos/enoikiaseis-aytokiniton-rent-a-car/loft-car-rental-ou-exchange.html

    Loft is een kleinschalig, zeer betrouwbaar , reeds jaren bestaand autoverhuurbedrijf. Zij leveren huurauto's ook evt. af op het vliegveld .

    Zij hanteren ook al jaren dezelfde huurprijzen, ondanks de crisis.

    Je kunt dit nummer bellen (mobiel) : 0030 6932 716076

    ,de eigenaar spreekt vloeiend engels ,zeg maar dat je het telefoonnummer hebt gekregen van Petra uit Holland ;).

    Goed om te weten is dat de Grieken hun telefoon niet opnemen met de firmanaam zoals wij hier gewend zijn, maar gewoon zeggen “nai” : “ja”.

    Fijne vakantie op Kerkyra!

    Petraw

  • Karel

    Dan ook maar even reclame voor het verhuurbedrijf waar wij al jaren tot volle tevredenheid huren.

    Familie bedrijf met uitstekende service.

    Auto wordt gehaald en gebracht naar locatie naar keuze, géén extra kosten.

    Altijd een prima prijs aangeboden gekregen.

    Dus, ik zou ze een mailtje sturen en een offerte vragen. Kan nooit kwaad.

    Succes

    info@topcars.gr

  • Nancy

    Inderdaad, een heel goed verhuurbedrijf. Hebben er goede ervaringen mee. TOP CARS Telf.O302661035237.

    Wij boekten via internet en alles werd via de mail keurig afgehandeld.

  • Monique2

    Loft krijg ik geen mailadres van gevonden, top cars al gemaild.

    Bedankt voor de info.

  • petravanw

    mailadres Loft rent-a-car: fanisloft@yahoo.gr

    maar bellen is ook heel simpel hoor, vraag anders in een mail of zij jou willen terugbellen.

  • Monique2

    Hoi,

    Omdat Loft niet reageert en Top Cars een goed aanbod heeft, gaan we met hen in zee. Nu ook dat geregeld is kunnen we verder met plannen van onze activiteiten.

    Allen bedankt voor de info.

    Groetjes,

  • Karel

    Geen dank, prettig verblijf op Corfu. Geniet ze!

  • petravanw

    bedankt voor het melden Monique! ik zal zeker aan hen doorgeven dat ze hun klandizie niet op deze manier moeten laten lopen…

    fijne vakantie op Kerkyra!!